Αυτός είναι ο "έλληνας" Barak Obama. Ζει στην Κυψέλη, και η 4η Νοεμβρίου μάλλον θα γίνει η νέα του γεννέθλια μέρα.
Ελπίζω να συνεχίσει να είναι χαρούμενος και τις υπόλοιπες μέρες στην "αφιλόξενη" πόλη μας, και το κυριότερο να μην οδηγηθεί σε μια τετραετία να πάει να αλλάξει το όνομα του, που με τόσο καμάρι επιδεικνύει στο διαβατήριό του!
(ευχαριστώ το συνάδελφο μου Γιάννη Σωτηρόπουλο για τις φωτογραφίες που τράβηξε για χάρη μου)
Και βεβαίως ο "πατερούλης" πρόεδρας, που τώρα είναι καινούριος ήρθε η ώρα να "γίνει -ένα" με τους υποστηριχτές του! (ή αλλιώς: είναι τρελλοί αυτοί οι αμερικάνοι!)
δες τα βίντεα, και να σε δω:
με μαλί Καραμανλί – ή Παπανρεουλί
και να "πεθάααανω" που θά ‘λεγε κι η Χήρα Μήτση!
Share on Facebook