Εδω Radio Friday! Εδω Radio Friday! Χρόνια πολλά σε όσους μας ακούτε και σε όσους δε μας ακούτε και δε μας βλέπετε. Αυτό άλλωστε είναι το νόημα των εορτών. Το "πνεύμα" των Χριστουγέννων είναι να εύχεσαι καλό και για όσους δεν γνωρίζεις.
Πνεύμα και οινόπνευμα με μπόλικο φαϊ και χάνανα με φίλους, είναι ακόμη μια εκδοχή των εορτών. Να θυμάσαι επίσης! Να θυμάσαι ανθρώπους και καταστασεις είναι κι αυτό μέρος της γιορτής.
Σήμερα λέω να σου βάλω ν’ ακούσεις μουσικές φρέσκιες: ξεκινώ λοιπόν με
"Youth" – MGMT
βρέχει από το πρωί στην Αθήνα. Η Αθήνα από το παράθυρο στην κουζίνα μου ίσα που φαίνεται. Η Ακρόπολη ελεύθερη από πανώ νεαρών που στοχεύουν στην καρδιά του τουρισμού (…) και ο Υμηττός εκεί δεξιά με τις κεραίες των τηλεοπτικών σταθών μοιάζει σαν το μεγαλύτερο xmass tree που στέλνει "σήματα" πάνω στην πόλη. Τι σήμα θα λάβεις και πώς θα το αποκωδικοποιήσεις … είναι αυστηρώς προσωπικό θέμα!
"Stork and Owl" – TV on the Radio
Το προγκράμ σήμερα είναι μικρό και ευέλικτο – όπως τα υπουργικά συμβούλια που όλοι οι έλληνες πρωθυπουργοί θέλουν να κάνουν αλλά δεν μπορούν / δεν τους αφήνουν (διάλεξε τι σου ταιριάζει καλύτερα). Η Μαρίνα δίπλα μου ζωγράφίζει και θέλει βοήθεια!
Σ’ αφήνω με τους Οέισις, καλές υπόλοιπες διακοπές -όσοι έχετε. Να περνάτε καλά – όλοι μας δηλαδή! Το επόμενο Radio Friday … του χρόνου
Φιλιάααααααααααααααα
Share on Facebook