Καλώς όρισες 2009
ελπίζω να μας βρήκες όλους εδώ
γενικώς είμαστε πολύ φιλόξενοι, κι ελπίζουμε να "είσαι" καλό μαζί μας
κι εμείς από την πλευρά μας θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να "σε" περάσουμε καλά
αρκεί να έχουμε την Υγειά μας!

Happy New Years Graphic provided by MUDTRAP.COM
Share on Facebook