είμαι διχασμένος
Δε γουστάρω που τα ΜΑΤ έριξαν δακρυγόνα στους κρήτες αγκρίκολες στο λιμάνι του Περαία.
Δε γουστάρω και τους αγρότες που ήρθαν να τσαμπουκαλέψουν το κέντρο με τα τρακτέρια.
τι να πάρω γιατρέ μου???
ξέρεις με ποια δικαιολογία δεν αφήνουν τα τρακτέρια να διασχίσουν την Αθήνα?
είναι λέει πετρελαιοκίνητα και το απαγορεύει ο ΚΟΚ, γαμώ τα εκλέρ μου μέσα- μπου-χα-χα μπου-χα-χα μπου-χα-χα μπου-χα-χα μπου-χα-χα μπου-χα-χα μπου-χα-χα μπου-χα-χα !!!
Share on Facebook