Πέμπτη
στο Θέατρο Βράχων Βύρωνα
γιορτάζουμε παρέα
τα 10 χρονια του
Cafe de l’ art
ελπίζω ο φίλος μου Νότης να μας ξαναπαίξει ένα κομμάτι που το έχουν διασκευάσει με τον Παναγιώτη, αλλά δεν το έχουν βάλει ακόμη σε κάποιο από τα δισκάκια τους!
Νότη μου, σε απειλώ ευθέως, ότι αν δεν μας παίξεις phantom of the opera, θα απευθυνθώ στα εγγόνια σου και στο μικρό σου φίλο Αντώνη για τα περαιτέρω!
Καλή επιτυχία!!!
Share on Facebook
