Γιατί δηλαδή, δεν μπορείς να είσαι και αλέγρος και πολύ(ς)?
Να χαίρεσαι, αλλά όχι και πολύ μη και τρομάξεις τους άλλους?
Να χαίρεσαι αλλά όχι και πολύ … μη και σε ματιάσουν?
Να χαίρεσαι αλλά όχι και πολυ … μη κάνεις θόρυβο και ξυπνήσεις τη γειτονιά?
Να χαίρεσαι αλλά όχι και πολυ … μη και χεστείς από τη χαρά σου και λερωθείς και βρωμοκοπάς?
Να χαίρεσαι αλλά όχι και πολυ … για να μην καλομαθαίνεις!
τι να πω! Ας έχουμε λόγους να χαιρόμαστε, κι αν δεν έχουμε να τους ψάχνουμε γιατί κάτι σημαίνει αυτό και σίγουρα δεν είναι και πολύ καλό, όχι ότι πρέπει ντε και καλά να είμαστε σε συνεχή και αδιαληπτη χαρα, αλλά καλό είναι που και που καν’ α χαμόγελο ρε αδερφέ!!!
Κοίτα τι ωραίες φωτογραφίες έχει αυτό το βλογκάκι!!!
(το οποιον διαφημίζεται ως το βλογκ που "σκοτώνει" τη βαρεμάμαρα ,άρα προφανώς είναι ό,τι χρειάζομαι την έσχατη τούτη εβδομάδα πριν την κάλπη …)







τώρα, κοίτα αν δε χαμογέλασες έστω και λίγο με όλες τις παραπάνω φωτο …

καλή
τελευταία
προεκλογική
(μην πάει ο νους σου στο κακό)
εβδομάδα
Share on Facebook