Τι να σου πω, μπορεί το πολύ φαϊ να φταίει, μπορεί και τα σωματίδια, από τους άθλιους που καίνε τζάκι αντί πετρελαίου που το καθαρίσαμε και δεν ρυπαίνει (α, ρε Κακαούνη με την ατάκα σου: Γιατί ρυπαίνεις… τη θυμάστε)
Δεν έχει σημασία τι φταίει, σημασία έχει ότι ενώ άκουγα την τραγουδάρα των τραγουδιών …
…μου ήρθε στο νου ο Μπένης μας. Λάθος στο μαιευτήριο, χαμένες ρίζες … τι να πω…

…Οκ, Θα το κοιτάξω, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον ω, συνάνθρωποι!
Καλή χρονιάααααααααααααα
Share on Facebook