Archive for June 6th, 2011

…κι εγώ κράταγα ομπρέλα

Monday, June 6th, 2011

πόσες φορές δεν έχεις βρεθεί με την έκφραση στα χείλη! Αυτό σημαίνει ότι κρατάς μέσα σου πιεσμένα όσα η "ομπρέλα" δεν άφησε να σε … βρουν!

Ε, κλείστην την πουτάνα να πάει στο διάολο!

Ασε ό,τι θες να συναντήσεις να σε βρει! Ψάξε με το κεφάλι ανοιχτό. Το νου καθαρό και την ψυχή γαληνεμένη.

Τις "ομπρέλες" μόνοι μας τις ανοίγουμε γιατί μπερδεύουμε την …προστασία με την "ασφάλεια" της απραξίας μας.
Έτσι με τις ομπρέλες ανοιχτές το μονο που καταφέρνουμε είναι να μας έρχονται από τα πλάγια τα "χτυπήματα" που μας δίνουν οι άλλοι, ενώ αν είχαμε το κεφάλι ανοιχτό στον ουρανό, μπορεί και να μας συναντούσαν τα δικά μας "θέλω", "πρέπει" και "μπορώ".

 

Share on Facebook