Κυκλοφόρησε στο νετ, αλλά δεν την είχα κρατήσει, κι έτσι έφτιαξα μια δικιά μου!

Είχαν δίκιο όμως και λυπάμαι που δεν το σκεφτηκα νωρίτερα! Είναι άλλωστε γνωστό ότι μ' αρέσει αυτό το παιχνίδι!
Για όσους δεν έτυχε η "σωσίας" της Ζωής μας είναι η νερντ-ο-γκόμενα από το Big Bang Theory (που το γουστάρω τρελλά)
Share on Facebook